نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM



نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

CRM

Customer Relationship Management



همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می‌باشد. بنابر این پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. استفاده از تکنولوژی برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری می‌نامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای CRMسهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل و پیامک به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد.



·امکان ورود مشخصات کامل مشتریان با ایجاد گروه بندی در سطوح دلخواه

·امکان مشخص نمودن نوع مشتری , نیاز مشتری , وضعیت , مکان اصلی و فرعی , نشانی , سایت و ایمیل و ...

·ورود شماره های تماس نامحدود با امکان مشخص نمودن نام , نوع شماره (اصلی , ثابت , همراه و نمابر)

·قابلیت وارد نمودن اطلاعات تکمیلی مشتری در فرآیند فروش از جمله نوع آشنایی مشتری , میزان رضایتمندی , علت عدم خرید و ... بصورت پارامتری با قابلیت کم و اضافه نمودن اطلاعات

·ارسال گروهی نمابر, پیامک (اینترنتی و مودم) و ایمیل به دسته ای خاص از مشتریان

·((مثلا مشتریانی که میزان رضایت آنها کم می باشد ویا از گروه خاصی از منطقه خاص با در نظر کرفتن زمان ثبت در سیستم ))

·امکان تعیین اعتبار نقدی و عرفی برای مشتریان

·امکان پیوست هرگونه فایل به مشتری با فرمت های رایج PDF , BMP , JPG , Word و یا فایل های تصویری و صوتی

·امکان مشخص نمودن و اعمال دیدگاه های خاص به مشتری با ثبت زمان و ساعت و نام کاربر نظر دهنده در رابطه با مشتری

·امکان مشاهده نمابرهای دریافتی و ارسالی , پیامک های دریافتی و ارسالی , ایمیل و نامه های مشتری در یک پنجره

·اطلاعات غیر قابل حذف از تغییراتی که بر روی اطلاعات مشتری ثبت می گردد

·امکان ثبت نامه های مشتری در زیر سیستم دبیرخانه با امکان ذخیره پیوست آن در قالب های مختلف ((pdf,bmp,word,…

·و ارجاع نامه ها به کاربر خاص در شبکه و پاراف نمودن آن و گردش نامحدود آن در بین کاربران تا قبل از بایگانی نمودن آن

·امکان مشاهده تماس های ورودی و خروجی به تفکیک مشتریان از زیر سیستم های تلفن های سانترال پاناسونیک , زیمنس و تلفن های مبتنی برVoip , تلفن های ساده با استفاده از دستگاه کالرآیدی

·امکان ثبت و درخواست مرخصی ساعتی , روزانه و ماموریت و ... بصورت کارتابل اداری با امکان ارسال و برگشت درخواست با اطلاعات کافی فرآیند مربوطه از جمله (تعیین جایگزین جهت مرخصی , تایید مدیریت , ثبت حسابداری و ...)

·امکان تعیین قرارملاقات بازاریاب حضوری با تشخیص خودکار سیستم مبنی بر عدم ورود تکرار در ساعتهای تکراری

·فرآیند فروش بصورت کاملا سیستمی از ثبت کلیه رویدادها (تماسها , پیامکها وایمیلها ) نوع پاسخ مشتری تا ارجاع و فروش بصورت کار محوله

·نمودارهای مختلف از اطلاعات کامل مشتریان از جمله مشخص نمودن درصد مشتریان که از چه طریقی با شرکت آشنا شده اند تا میزان رضایتمندی در بازه های زمانی دلخواه بصورت کلی و یا گروهی خاص

·گزارشگیری پویا از اطلاعات مشتریان

·قابلیت نصب بصورت شبکه

·امکان چت (گفتگو درون سازمانی با ثبت کلیه موارد)

·امکان تغییر کلیه اطلاعات در سیستم (تمامی پارمترها در اطلاعات پایه می باشد)

·امکان سفارشی سازی مختصات جدولهای اطلاعاتی , اندازه فونت ها, ترتیب نمایش آن به دلخواه و اندازه خاص توسط کاربر



·امکان تعیین سطح دسترسی کاربران در تمامی سطوح و کلیدهای نرم افزار به تفکیک





چرا از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید استفاده کنم؟

کلی مشتری و کلی فایل کاغذی
اطلاعاتی که شاید بخشی از آنها در حافظه کوتاه مدت ما باشد..
تکه کاغذی روی میز، دفتر یا سررسیدی خط خطی..
همه اینها به یک طرف..
امروز می خواهیم با کدام مشتری تماس بگیریم؟
موعد پیگیری از کدام مشتری سر رسیده ؟
پیگیری مالی کدام مشتری رو انجام دهیم؟
سفارش کدام مشتری رو ارسال کنیم؟
جواب مشتری های همکار مرخصی رفته ؟
ازطرفی..
به دنبال افزایش تعداد مشتری ها..
بازاریابی منظم و مدیریت شده در بازارهای هدف جدید ..
بالا بردن رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ..
رونق در کسب و کار و افزایش درآمد ..
اینها همه دغدغه هایی هستند که با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری - نرم افزار CRM برطرف خواهند شد..

< !--[if !supportLineBreakNewLine]-->
< !--[endif]-->

ممکن است شما تا به حال فایل ها و اطلاعات رد و بدل شده بین خود و مشتریان مانند فکس های ارسالی و دریافتی، نامه ها، پیش فاکتور ها، فاکتور ها و سایر مدارک را در پوشه یا زونکن های اداری بایگانی و یا حتی امکان بایگانی مواردی مانند شرح صحبت های صورت گرفته بین پرسنل شما و مشتریان یا متن پیامک های ارسال و دریافتی از مشتریان و .. را نداشته اید ! در هر دو صورت نرم افزار CRM ( برنامه CRM ) با فراهم نمودن امکاناتی پرونده های کاغذی و محاوره ای اطلاعات مشتریان شما را بصورت منسجم و یکپارچه به فایل های الکترونیکی تبدیل، آرشیو و امکان دسترسی سریع به چکیده و تمامیت آنها را در هر لحظه فراهم می نماید.. در نرم افزار CRM ا( برنامه CRM ) ین پروسه به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن صورت گرفته است و از جمله مواردی که نرم افزار CRM ایده آل را نسبت به سایر نرم افزار های CRM موجود در بازار متمایز نموده است همین منحصر به فرد بودن در نحوه ورود اطلاعات و دسترسی به آنها می باشد. به عنوان مثال هنگام تماس تلفنی پرونده اطلاعات مشتری بصورت هوشمندانه در نرم افزار CRM نمایش و شما در جریان فعالیت های صورت گرفته قرار خواهید گرفت. از دیگر مزایای نرم افزار CRM نگهداری و حفظ اطلاعات مشتریان بازاریابی شده توسط پرسنل سایر بخش های مجموعه شما می باشد به عنوان مثال در صورتی که یکی از پرسنل شما به هر دلیلی با شما قطع همکاری نماید شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از وضعیت مشتریان او آگاه شده و ادامه کار را به پرسنل دیگری بسپارید.

در بحث مشتری مداری سرعت عمل در پروسه فروش حقیقتی انکار ناپذیر می باشد و کارمند بخش فروش هرچه سریع تر و راحت تر بتواند به اطلاعات مشتری خود دسترسی پیدا کند، خدمات بهتری هم می تواند ارائه دهد ضمن اینکه راندمان فروش هم می تواند بالا تر رود. > رمز رمز موفقیت شرکتهای پیشرو در آن است که با در اختیار داشتن اطلاعات کافی و مرور مکرر روند فعالیت ثبت شده بین خود و مشتریان توسط نرم افزار CRM ( برنامه CRM ) ، در یافتن راه حل های مناسب برای مشتریان خود خبره شده اند.



نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

نشانی : ایران , مشهد , بلوار فرامرز عباسی , فرامرز عباسی 8 پلاک 2.2
تلفن : 38838853-051 همراه : 09158110822

فعالیت شرکت
• طراحی و تولید نرم افزار سفارشی
• طراحی و تولید قطعات الکترونیکی
• فروش نرم افزارهای جامع تولید شده در زمینه اداری , مالی و حسابداری , پیامک , بایگانی الکترونیک , تماس پرداز سانترال پاناسونیک , سیستم های نوبت دهی هوشمند , رستوران , بیمه ترابری , شرکت نظافتی و ...
•فروش قطعات الکترونیکی نمایشگر LED , دستگاه Caller ID قابل استفاده در کامپیوتر , ارسال کننده داده بر پایه GPRS و رله قطع و وصل سیستم های روشنایی با قابلیت کنترل توسط PC و ...
وب سایت رسمی شرکت

www.ToranjPardazesh.com


/ 0 نظر / 11 بازدید